Toimitusehdot
Tilaaminen
Kaikki AKZENTZ tuotteet on tarkoitettu VAIN AMMATTIKÄYTTÖÖN.
Juuri sen takia teemme yhteistyötä vain ammattihenkilöiden kanssa.
Tällä voimme taata, että tuotteita käytetään oikein ja asiakkaat ovat lopputulokseen tyytyväisiä.
Uutena asiakkaana pääset näkemään hinnat ja kanta-asiakkaan edut rekisteröitymisen jälkeen.
Voit tilata tuotteita verkkokaupassa luxiogel.fi
Tuotteet tilataan lisäämällä ne ostoskoriin. Kun tilaus on valmis siirrytään kassalle maksamaan tuotteet, jossa samalla hyväksytään toimitusehdot joka pitää sisällään tuotteen hinnat, toimitusehdot, toimituskulut sekä palautus käytönnön (ks. lisätietoja alempana). Asiakas tietoihin tulee merkitä joko Y – tunnus tai henkilöturvatunnus loppuosan kanssa, mikäli sinulla ei ole Y – tunnusta. Maksettuasi tilauksen saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi, jossa ilmeneee tilaamasi tuotteet hintoineen.
Toimitusehdot
ELEON Y – 2615563-3 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yrittäjille ja yksityishenkilöille, jotka toimivat alalla ja työskentelevät Suomessa. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Verkkokaupan Yhteystiedot
WhatsApp +358449705050
Sähköposti: info@luxiogel.fi
Postiosoite: Hämeenpuisto 16 LH 5, ELEON 33210 Tampere
Maksaminen
Tilaaminen tapahtuu verkkokaupan kautta. Tilatessaan asiakas sitoutuu ostamaan tilauksen sisältämät tuotteet ja tilaukseen sisältyy maksuvelvollisuus. Tilauksesta asiakas saa tilausvahvistuksen sähköpostiinsa. Toimitamme tuotteet heti kun olemme saaneet maksuvahvistuksen maksusta sähköisesti tai jollakin muulla luotettavalla tavalla. Emme toimita tuotteita postiennakolla.
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla:
- APPLE PAY
- PANKKI- JA LUOTTOKORTTI
- PAY PAL
- Noudattaessa tuotteet nuotopisteesta ELEON voi maksa pankki- ja luottokortilla tai käteisellä.
- VISMA PAY
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla.
Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto, Alisa Lasku ja Alisa Yrityslasku.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4) Sähköposti: helpdesk@vismapay.com Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16) Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.
Toimitustavat
Kaikki tilaukset toimitetaan sen jälkeen kun olemme saaneet maksusta maksuvahvistuksen.
Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Pidämme oikeuden muutoksiin.
Palautukset ja palautusoikeus
Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen.
Reklamointiaika tuotteen saapumisesta 7 päivää ja se tehdään lähettämällä WhatsApp viesti numeroon +358449705050
Kaikista palautuksista pitää aina tehdä peruuttamisilmoitus etukäteen asiakaspalveluun lähettämällä kirje WhatsApp viesti numeroon +358449705050 . Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista tai matkahuollosta ei riitä tilauksen perumiseen. Asiakkaan vastuulla on tarvittaessa näyttää toteen että peruutusilmoitus on tehty. Lähetyksen noutamatta jättämistä ei katsota tilauksen perumiseksi.
Avaamattomilla tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautuksen tai tuotevaihdon ehtona on että tuote ja sen alkuperäinen pakkaus ovat virheettömiä ja myyntikelpoisia. Hygienia tuotteilla, geeleillä, nesteillä, kynsiuunillä ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.
Etämyynnissä asiakkaalle on oikeus tutustua tuotteeseen kotona kuten sen voisi tehdä myymälässäkin. Tuotetta ei saa kuitenkaan ryhtyä käyttämään tai kokeilla. Hygieniatuotteita, geelejä tai nesteitä ei saa avata pakkauksesta. Noudatamme kuluttajasuojalakia ja Kuluttajaviraston ohjetta etämyynnistä.
Palautettujen tuotteiden rahat palautetaan asiakkaan ilmoittamalle tilille viimeistään 2 viikon kuluessa palautuksen saapumisesta.
Palautusohje
Palautuksista on aina sovittava erikseen myyjän kanssa WhatsApp kautta +358449705050
Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset
Jos lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus kuljettajalle. Ota myös yhteys asiakaspalveluumme, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.
Pyydämme sinua olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme myös silloin jos huomaat saaneesi väärän tuotteen joka poikkeaa tilauksesi laskusta. Näissä tapauksissa toimitamme sinulle oikean tuotteen veloituksetta ja vastaamme väärän tuotteen palauttamisesta aiheutuneet kulut.
Kaikki yllä mainitut ehdot koskevat myös tilauksien tekemistä puhelimitse, sähköpostitse, koulutuksissa tai tapahtumista sekä kaikkien sähköisten kanavien kautta jätettyjä tilauksia
Yhteystiedot
Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:
WhatsApp +358449705050
Sähköpostilla osoitteesta – info@luxiogel.fi
Sähkölaitteiden takuu
Tuotetiedoissa on ilmoitettu sähkölaitteille tuotekohtainen takuu ja sen pituus. Takuu kattaa laitteen takuuaikana esiin tulevat valmistusvirheet. Takuu ei kata normaalia laitteen kulumista ja siitä johtuvia vikoja eikä esim. UV/LED-polttimoiden kulumista. Tuotteita täytyy myös käyttää ohjeiden mukaisesti ja esimerkiksi ylikuormittaminen ei ole takuun alainen vika. Takuu ei kata tuotteiden puhdistamista.
Takuu ei sisällä tuotteen toimituskuluja takuuhuoltoon vaan asiakkaan täytyy maksaa toimituskulut itse tai tuoda laite myymäläämme huoltoon. Takuuhuollon jälkeen tuote toimitetaan asiakkaalle takaisin edullisimmalla tavalla.
Virhe ja vastuivapaus
- Myyjä ei ole vastuussa asiakkaalle aiheutuneista välillisistä kustannuksista
- Myyjä ei ole vastuussa tuotteen virheellisestä käytöstä aiheutuneista kustannuksista
- Myyjä ei ole vastuussa tuotteesta jos tuotetta on käsitelty tai muutettu
- Myyjä ei ole vastuussa lähetyksestä jos asiakas on ilmoittanut väärän toimitusosoitteen
- Myyjä ei ole vastuussa toimituksen viivästymisestä jos se johtuu lakosta, lähetyksen katoamisesta tai myyjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolisista tekijöistä